Connect with us

Лайфстайл

Символът на свинята: от Louis Vuitton до Gucci

Публикувана

на

Гoдинaта нa Зeмнaтa Cвиня  настъпва на 5 фeвpyapи 2019 г. 2019 г. е идеалното време както да изкарвате пари, така и да инвестирате. Годината на прасето ще е пълна с радост, приятелство и любов за всички зодии.

Това се дължи на символа на прасето – то привлича към себе си успех във всички сфери на живота (именно затова се препоръчва в дома, офиса, магазина или заведението ви да има статуетка на прасе).

Модните дизайнери съшо се включиха в надпреварата. Вдъхновени от основния символ на Годината на прасето, те създадоха свои колекции.

Гучи

Дизайните включват изображения със символа на животното, включително и рисунки на Трите прасенца, дело на самия Уолт Дисни.

Gucciсъздаде специален бранд. Дрехите са включени в нова, ултра яка, рекламна кампания, чиито кадри са дело на фотограда Фрак Лебон. На снимките, ситуирани в Ню Йорк, модели са в богато украсени стаи в компанията на малки прасенца като домашни любимци.

Дизайнерите създадоха и розова брошка във формата на летящо прасе.

От модния бранд Louis vuitton отговориха на предизвикателството с нов тип чанта. Розовия мотив с прасенца се появи на платове, шапки и аксесоари.

Монклер също отговори на предизвикателството и пусна мотива във всички нови колекции на якета.

Дизайнерите разчитат изцяло на червени цвят, който е традиционен за Китайската Нова година.

twig.bg

Advertisement

Facebook